Gazetki SPAR

( 3.75 )
liczba ocen: 207

Gazetki promocyjne SPAR

Gazetki archiwalne

Gazetka promocyjna SPAR - Lato pełne okazji - ważna do 05-08-2018

Gazetka SPAR - Lato pełne okazjiGazetka wygasła 05-08-2018

Gazetka promocyjna SPAR - Piłkarskie emocje - ważna do 22-07-2018

Gazetka SPAR - Piłkarskie emocjeGazetka wygasła 22-07-2018

Gazetka promocyjna SPAR - Festiwal gorących cen - ważna do 08-07-2018

Gazetka SPAR - Festiwal gorących cenGazetka wygasła 08-07-2018

Gazetka promocyjna SPAR - Piłkarskie emocje  - ważna do 08-07-2018

Gazetka SPAR - Piłkarskie emocje Gazetka wygasła 08-07-2018

Gazetka promocyjna SPAR - Piłkarskie emocje - ważna do 24-06-2018

Gazetka SPAR - Piłkarskie emocjeGazetka wygasła 24-06-2018

Gazetka promocyjna SPAR - Słoneczne cięcie cen - ważna do 10-06-2018

Gazetka SPAR - Słoneczne cięcie cenGazetka wygasła 10-06-2018

Przeglądaj podobne gazetki

Sklepy SPAR w różnych miastach

Wszystkie Sklepy SPAR w różnych miastach

Zobacz Sklepy SPAR w całej Polsce »

Więcej o SPAR

SPAR to powstała w latach trzydziestych XX wieku holenderska spółka detalistów i hurtowników, która zrodziła się w odpowiedzi na dominację kapitałowych sieci handlowych. Założycielem był Adrian van Well, który ze wsparciem mniejszych przedsiębiorców powołał do istnienia spółdzielnię Die SPAR czyli „Door Eendrachting Samenwerken Profiteren Allen Regelmating”, co oznacza „Wszyscy Korzystamy na Wzajemnej Współpracy”. Jej kluczowymi zasadami stały się: solidarność, profesjonalizm i dążenie do wymiany doświadczeń. Spółka odniosła duży sukces i szybko zyskała miano największej na świecie sieci sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 33 krajach na 5 kontynentach – w Europie, Ameryce Południowej, a nawet na Dalekim Wschodzie. 14 tysięcy punktów obsługuje każdego dnia 11 milionów zadowolonych klientów. SPAR Polska rozpoczął działalność w 1996 roku. Obecnie w kraju funkcjonuje ponad 100 punktów detalicznych, w tym placówki z szyldem Eurospar, Spar Market i Spar Express. Produkty sprzedawane w polskich placówkach są starannie dopasowane do różnorodności lokalnych gustów, zaś zasady przystąpienia do spółki sprofilowane w zależności od oczekiwań miejscowych przedsiębiorców. Dołączenie do spółki gwarantuje szereg wspierających działań – w tym marketingowych i finansowych – ze strony sieci SPAR. Cechami wspólnymi dla wszystkich punktów sprzedaży jest wysoka jakość obsługi i wyszkolona kadra pracownicza. W asortymencie sieci znaleźć można warzywa i owoce, mięso, nabiał, pieczywo, kawę i napoje, artykuły chemiczne i alkohole. SPAR International oraz SPAR Polska stale rozszerzają asortyment produktów sprzedawanych pod własnym znakiem firmowym. Produkty te charakteryzują się wysoką jakością i konkurencyjną ceną i stały się bardzo popularne wśród polskich konsumentów. Dla wiernych klientów sieć przygotowała program lojalnościowy, na zasadach którego zakupy nagradzane są punktami gromadzonymi na karcie, te zaś można wymieniać na nagrody. W roku 2010 SPAR Polska połączył swoje siły z grupą Bać-Pol, dzięki czemu umocnił pozycję rynkową, jak również otrzymał dostęp do 6000 nowych produktów dostarczanych przez polskie przedsiębiorstwa oraz firmy regionalne. SPAR jest fundatorem pola golfowego w miejscowości Trzciana nieopodal Rzeszowa, a także sponsorem polskich sportowców i wydarzeń sportowych. Klienci sklepów SPAR mają możliwość śledzenia aktualnych promocji dzięki regularnie wydawanym gazetkom promocyjnym.