Gazetki Prim Market

( 3.33 )
liczba ocen: 21

Gazetki promocyjne Prim Market

Gazetki archiwalne


Przeglądaj podobne gazetki

Więcej o Prim Market

PRIM Market to stosunkowo nowa sieć marketów spożywczo-przemysłowych działająca na terenie Polski od 2012 roku, kiedy to powstał jej pierwszy sklep w Sępopolu. W wyniku bardzo pozytywnej reakcji klientów na pojawianie się kolejnych PRIM Marketów, sieć ciągle zwiększała swój zasięg, a pod jej logo zaczęły przechodzić sklepy zrzeszone wcześniej pod popularną na mazurach i Mazowszu marką Zielony Market. W połowie 2014 sieć PRIM obejmowała już 22 kameralne, przyjazne markety zlokalizowane w północno-wschodniej części Polski. Misja sieci brzmi: „lokalnie, profesjonalnie, rodzinnie”. Sklepy mają być przyjazne i zaopatrzone w bogaty asortyment, który charakteryzuje się nie tylko wysoką jakością, ale również przystępną i rozsądną ceną. Właściciele PRIM Marketów starają się, by w ich punktach panowała wręcz rodzinna atmosfera, dzięki której zakupy stają się czystą przyjemnością. Dogodna lokalizacja sklepów w pobliżu osiedli mieszkaniowych sprawia, że rzeczywiście w marketach PRIM czujemy się niczym w domu. PRIM MARKET na każdym kroku podkreśla swoją aktywną współpracę z regionalnymi dostawcami. Mięso i wędliny pochodzą z lokalnych masarni, czemu zawdzięczają swoją świeżość i naturalny smak. Codziennie dostarczane owoce i warzywa oraz pieczywo również charakteryzuje niezwykle wysoka jakość i świeżość. Regularnie ukazująca się gazetka promocyjna prezentuje najnowsze hity cenowe obejmujące bardzo szeroki asortyment produktów. Bez wątpienia każdy znajdzie coś dla siebie wśród zróżnicowanej oferty wędlin, mięs, serów, nabiału, napojów i słodyczy. Z tych produktów można wyczarować nawet najbardziej wymyślny posiłek. W PRIM Markecie zaopatrzymy się także w kosmetyki i detergenty oraz różne akcesoria niezbędne w gospodarstwie domowym. Ponadto w sklepach sieci PRIM szybko i wygodnie możemy zapłacić nasze rachunki, co pozwala nam uniknąć wizyty na zatłoczonej poczcie lub w banku. Zdaje się, że misja „lokalnie, profesjonalnie, rodzinnie” jest w pełni realizowana!

Komentarze


comments powered byDisqus