Gazetki Makro Cash&Carry

( 3.58 )
liczba ocen: 31

Gazetki promocyjne Makro Cash&Carry

Gazetki archiwalne

Gazetka promocyjna Makro Cash&Carry - Smaki świata - ważna do 30-07-2018

Gazetka Makro Cash&Carry - Smaki świataGazetka wygasła 30-07-2018

Gazetka promocyjna Makro Cash&Carry - 3-dniowe hity - ważna do 21-07-2018

Gazetka Makro Cash&Carry - 3-dniowe hityGazetka wygasła 21-07-2018

Gazetka promocyjna Makro Cash&Carry - Apetyt na lato - ważna do 30-07-2018

Gazetka Makro Cash&Carry - Apetyt na latoGazetka wygasła 30-07-2018

Gazetka promocyjna Makro Cash&Carry - Sezon w pełni - ważna do 30-07-2018

Gazetka Makro Cash&Carry - Sezon w pełniGazetka wygasła 30-07-2018

Gazetka promocyjna Makro Cash&Carry - 3-dniowe hity - ważna do 14-07-2018

Gazetka Makro Cash&Carry - 3-dniowe hityGazetka wygasła 14-07-2018

Gazetka promocyjna Makro Cash&Carry - 3-dniowe hity - ważna do 07-07-2018

Gazetka Makro Cash&Carry - 3-dniowe hityGazetka wygasła 07-07-2018

Przeglądaj podobne gazetki

Więcej o Makro Cash&Carry

Makro - wielkie zakupy dla ludzi biznesu

 

Makro jest jedną z najnowocześniejszych i najlepiej rozpoznawalnych samoobsługowych hurtowni artykułów gastronomicznych i biurowych w Polsce. Oferta Makro skierowana jest głównie do przedsiębiorców i ludzi biznesu. Sieć jest częścią jednego z największych światowych koncernów handlowych METRO Group. Niemiecki koncern handlowy powstał w Niemczech za sprawą miliardera Ottona Beisheima, który w 1964 roku założył pierwsze centrum zaopatrzeniowe Metro w Mulheim an der Ruhr. Cztery lata później, w holenderskim Amsterdamie zaczyna działalność pierwsza hala Makro. Zagraniczna ekspansja koncernu postępuje bardzo szybko, kolejne filie zakładane są w Belgii, Wielkiej Brytanii, Francji, Austrii i Danii.

 

W 1972 roku Makro podbija rynki wschodnioeuropejskie, otwierają swoje hurtownie w Hiszpanii i Włoszech. 20 lat od założenia METRO Group, w 1984 roku, koncern posiada ponad 100 hurtowni w Europie i rozszerza swoją działalność poza naszym kontynentem wkraczając między innymi do Turcji i afrykańskiego Maroko. W tym samym czasie kontynuuje ekspansję europejską, będąc jedną z pierwszych międzynarodowych grup handlowych, które pojawiły się w Europie Środkowej, w tym, w 1994 roku, w Polsce. Makro nie zapomina również o Dalekim Wschodzie i na przełomie XX i XXI wieku pojawia się w Chinach, Japonii i Wietnamie. Pod koniec roku 2003 firma może się poszczycić ponad 500 placówkami w 26 krajach Europy, Azji i Afryki.

 

Polska historia Makro zaczyna się w 1994 roku w Warszawie, w tym samym roku pojawiają się hurtownie w Ząbkach, Sosnowcu i Łodzi. Kolejne filie powstają z roku na rok i obecnie sklep posiada ich ponad 30 w całej Polsce. W 2001 roku uruchomiona zostaje również internetowa strona Makro i firma wkracza tym samym na rynek e-commerce. W kolejnym roku firma uruchamia program “Sklepy Aro” przeznaczony dla tych klientów, którzy prowadzą sklepy detaliczne.

 

Makro szczyci się ogromnym doświadczeniem i doskonałą znajomością potrzeb swoich klientów nie tylko w zakresie produktów, ale również w zakresie potrzeb biznesowych. Z tego względu, poza profesjonalnymi, niedostępnymi w innych sklepach produktami, firma oferuje również bardzo korzystny program lojalnościowy “Klub Makro Pro” umożliwiający podjęcie kupieckiego kredytu, czy otrzymanie rozmaitych zniżek i rabatów na wybrany asortyment.

 

Na półkach hurtowni Makro znaleźć można praktycznie wszystko, co potrzebne w branży gastronomicznej. Szeroki wybór profesjonalnych produktów spożywczych, artykułów kulinarnych i przemysłowych przyciąga klientów od ponad dwudziestu lat. Dostępne mięso, ryby i owoce morza, nabiał, czy owoce i warzywa pochodzą wyłącznie od zaufanych dostawców, co gwarantuje im świeżość i wysoką jakość. Poza produktami świeżymi znajdziemy tutaj szereg artykułów suchych, sosów, preparatów do smażenia, ziół i przypraw, napojów i alkoholi z całego świata oraz sprzętu do wyposażenia kuchni.

 

Makro, to również jeden z najbogatszych na rynku asortymentów artykułów biurowych, dekoracyjnych i meblarskich, dzięki którym każdy przedsiębiorca urządzi i wyposaży swoją firmę.

 

Doskonałe oferty w gazetkach promocyjnych Makro

 

Aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić swoją ofertę, sieć oferuje szereg atrakcyjnych promocji, o których informuje gazetka promocyjna Makro. Znajdziesz w niej informacje o wszystkich przecenionych produktach, dzięki czemu Twoje zakupy będą jeszcze tańsze.