Gazetki F&F

( 3.77 )
liczba ocen: 423

Brak aktualnych gazetek F&F.

Sprawdź gazetki z tej samej kategorii:

Odzież, Obuwie i Dodatki

Gazetki archiwalne


Sklepy F&F w różnych miastach

Wszystkie Sklepy F&F w różnych miastach

Zobacz Sklepy F&F w całej Polsce »

Więcej o F&F

Eurocash - najlepsze hurtownie na polskim rynku

Eurocash S. A. jest spółką akcyjną, do której należą między innymi Eurocash Cash&Carry, Eurocash Serwis oraz takie marki sklepów, jak ABC, 1Minute, Delikatesy Centrum, Groszek, Lewiatan, czy Mila.

Historia firmy sięga 1995 roku, kiedy firma handlowa Jeronimo Martins wykupiła sieć hurtowni Cash&Carry od firmy Elektromis. Hurtownie zrestrukturyzowano, unowocześniono i rozwinięto ich sieć pod nazwą Eurocash. W 2000 roku przyszedł jednak kryzys gospodarczy, który zmusił firmę do zmiany priorytetów i skupieniu się na rozwoju sieci sklepów Biedronka. Hurtownie Cash&Carry odstawiono na boczny tor, zaprzestano rozwoju i ekspansji, a sieć zaczęła przynosić straty.

W 2003 roku Luis Amaral, wraz z grupą dawnych współpracowników, dostrzegł szansę i wykupił Eurocash od firmy Jeronimo Martens. Podczas gdy konkurencja skupiała się na wielkoformatowych sklepach handlu detalicznego, Amaral opracował strategię mającą zrobić z firmy lidera na rynku hurtowniczym.

Firma postanowiła skupić się na pomocy małym sklepom w walce z wielkoformatowymi gigantami dyskontowymi, utrzymując, że tradycyjny handel wciąż ma w Polsce przyszłość. Strategia okazała się skuteczna, już po roku od jej wprowadzenia firma przestała przynosić straty i była na plusie, a w 2005 roku weszła na Giełdę Papierów Wartościowych jako Eurocash S.A. Od tej pory firma rozwija się niezwykle prężnie. W 2010 roku wykupuje 100% udziałów w największej sieci dystrybucji hurtowej wyrobów spirytusowych w kraju, należącej do Central European Distribution Corporation (CEDC). Eurocash przejmuje od CEDC czternaście różnych spółek prowadzących działalność dystrybucyjną w Polsce, po czym konsoliduje je w jedną zoptymalizowaną jednostkę - Eurocash S.A. Premium Distributors, obecnie znaną pod nazwą Eurocash Alkohole.

Przejmowanie spółek dystrybucyjnych będących liderami w swoich segmentach rynkowych okazało się strzałem w dziesiątkę. Firma zwiększyła swój udział w rynku produktów FMCG z 1,5%, do 25%, stając się absolutnym liderem na rynku.

Celem grupy Eurocash jest zaopatrzenie hurtowe i tworzenie korzystnych rozwiązań dla partnerów marki. Hurtownie Eurocash umożliwiają dokonywanie zakupów bez żadnych powiązań umownych oraz skorzystanie z franczyzy zapewniającej korzystniejsze ceny. Ambicją firmy jest bycie wiodącym dystrybutorem żywności i innych produktów typy FMCG. W tym celu Eurocash stawia na odpowiedzialność, rzetelność, pracę zespołową, przejrzystość działań, dzielenie się zyskami z partnerami, zorientowanie na klienta, zadowolenie z pracy i przedsiębiorczość.

 

Franczyza, gazetki promocyjne i inne okazje - z Eurocash jest taniej

Szeroka oferta franczyzy w grupie Eurocash umożliwia założenie sklepu pod szyldem ABC, Delikatesy Centrum, PSD, gama, Lewiatan, Euro Sklep, Groszek, DEF, Faktoria Win, 1minute, Inmedio, czy Frisco.pl. Sklepy te mają zagwarantowane niższe ceny, w każdym też komponowana jest inna gazetka promocyjna. Eurocash zapewnia niezwykle promocyjne ceny na artykuły z gazetki, gwarantując udane i tanie zakupy.