Gazetki BonPrix

( 3.61 )
liczba ocen: 123

Gazetki promocyjne BonPrix

Gazetki archiwalne


Przeglądaj podobne gazetki

Więcej o BonPrix

Bon Prix to dom sprzedaży wysyłkowej, wiodący detalista mody, który w swojej bogatej ofercie posiada produkty głównie dla pań, dla panów oraz dzieci. Ponadto asortyment sieci obfituje w rzeczy dla domu, małe meble, tekstylia oraz akcesoria. Każde z nich wpisuje się w aktualne trendy i pozwala żyć zgodnie ze swoim stylem. Powstał w 1986 roku i jest gałęzią największego tego typu koncernu na świecie - OTTO Versand. Pochodzi z Hamburga. Swoją działalność Bon Prix prowadzi w Polsce od 1991 roku, ale działa także w największych państwach europejskich: na Niemczech, we Włoszech, Francji, Holandii, Belgii, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Rosji, Słowacji, Czechach i na Węgrzech. W sumie oferuje swoje produkty w 25 krajach na świecie. Obecnie Bon Prix zatrudnia ponad 2400 osób na całym świecie. Nośnikiem oferty Bon Prix jest katalog, który każdy klient otrzymuje nieodpłatnie. Niedługo po założeniu domu sprzedaży wysyłkowej, został uruchomiony pierwszy katalog, który zawierał zaledwie 32 strony. Dziś niektóre z nich zawierają ponad 100 stron. Trafiają one do ponad 5 milionów gospodarstw domowych w całej Polsce, między innymi za pośrednictwem placówek kiosków Ruchu, Poczty Polskiej czy prywatnych kolporterów. Nie jest istotne to, czy klient mieszka w małej wsi czy w wielkiej aglomeracji miejskiej – zawsze ma możliwość zajrzenia do katalogu. Klientami domu wysyłkowego są przede wszystkim kobiety. W trosce o swoją rodzinę zaglądają także do innych działów i chętnie przeszukują bogatą ofertę. Coraz większa część produktów Bon Prix produkowana jest na terenach naszego kraju, a tylko część z nich importowana zostaje do Polski z całego świata. Wszystko przebiega pod ścisłym nadzorem firmy, dlatego zakupów można dokonywać bez obaw, gdyż wszystkie ubrania, akcesoria czy inne dostępne elementy podlegają reklamacji oraz korzystnemu systemowi zwrotów. W chwili zwrotu towaru klient posiada możliwość wyrażenia swojej opinii na temat zamówionego produktu. Na dokumencie zwrotu wystarczy podać powód odesłania. Pracownicy z chęcią czytają te adnotacje, by później z precyzją poprawiać produkty, tak aby każdy klient mógł cieszyć się z zakupionego towaru. Firma, która powstała 30 lat temu, nie stoi w miejscu. Wraz z rozwojem technologii umożliwia swoim klientom błyskawiczne zamówienia, które można złożyć przez internet, telefon, drogą pocztową oraz za pomocą faxu. Dla Bon Prix najważniejsze jest zadowolenie klienta, dlatego już od wielu lat pracownicy troszczą się o jakość produktu, jego odpowiedni rozwój, materiały i kroje. Materiały są przyjazne dla skóry, wygodne, niezawierające szkodliwych substancji. Na rzecz dobrej współpracy pracownicy utworzyli Kodeks Dobrych Praktyk, w którym zawarte są między innymi podpunkty o zakazie zatrudniania dzieci i dumpingu płacowego. W 2009 roku spółka rozpoczęła ciekawą kampanię wizerunkową – „Bon prix – to ja!”, chcąc zaoferować klientom o różnych rozmiarach równie atrakcyjną odzież. Firma czuje się odpowiedzialna za środowisko, swoich pracowników oraz zadowolenie klienta. Nad wszystkim czuwa trzech dyrektorów: Marcus Ackermann, Kai Heck i Rien Jansen. Katalogi Bon Prix cieszą się zawsze dużą popularnością, ponieważ przedstawiają wybór produktów sieci w najlepszych cenach. Każdy taki katalog wydawany jest w regularnych cyklach, zapewniając klientom stały dostęp do atrakcyjnych ofert cenowych.

Komentarze


comments powered byDisqus