Blog - Najnowsze informacje o promocjach


22.09
2015
1209

Jak przeciętny Kowalski oszczędza w sieci?

Jak przeciętny Kowalski oszczędza w sieci?

Zakupy w Internecie stają się coraz bardziej powszechne, dlatego można spotkać się z tendencją wzrostową, jeśli chodzi o osoby dokonujące takich transakcji. Sklepy internetowe mogą przynieść znacznie więcej uciech niż ich tradycyjne odpowiedniki, gdyż konsumenci otrzymują korzystniejsze oferty i możliwość tańszego nabycia upatrzonego towaru. Przed zrobieniem zakupów w sieci warto zaznajomić się z kilkoma poradami, które pozwolą na bardziej udaną transakcję.

Wykorzystywanie kodów rabatowych

E-sklepy, chcąc przyciągnąć do siebie klientów, często stosują liczne kupony promocyjne pozwalające obniżyć wartość składanego zamówienia. Dzięki temu konsumenci chętnie zapoznają się z ofertą i zwiększają prawdopodobieństwo zakupu danego produktu na najbardziej atrakcyjnych dla siebie warunkach. Przedsiębiorstwa uaktualniają swoje kody rabatowe na bieżąco, aby zainteresowane osoby zawsze mogły liczyć na coś nowego. Warto więc na bieżąco przeglądać pojawiające się oferty, aby nie przegapić nadarzających się okazji. Szereg najciekawszych propozycji dostarczają kody promocyjne Orange, z którymi można wiele zaoszczędzić, nabywając usługi tej sieci komórkowej.

Kupowanie większych ilości konkretnego towaru

Większość sklepów internetowych gwarantuje swoim klientom bezpłatną bądź znacznie cenowo obniżoną dostawę w przypadku zakupów hurtowych. Przed podjęciem ostatecznej decyzji co do transakcji, warto zapytać wśród znajomych i członków rodziny czy nie chcieliby dokonać zamówienia w tej samej firmie. Kupowanie produktów w pakiecie pozwala także na korzystanie z propozycji opatrzonych nazwą „3 towary w cenie 2”. W tym przypadku oszczędności można znaleźć nie tylko poprzez gratisowe dostarczenie, ale również dzięki promocjom na zakup określonej ilości sztuk. Jak więc łatwo zauważyć, większe zakupy są zwyczajnie bardziej opłacalne i mogą przynieść klientowi więcej satysfakcji niż zamawianie ich w pojedynkę.

Nawiązanie interakcji z przedsiębiorstwem

Firmy chętnie udzielają swoim klientom możliwości zapisania się do newslettera. Cykliczne otrzymywanie informacji na adres e-mail pozwala zainteresowanej osobie na bieżąco śledzić pojawianie się nowych produktów w ofercie, a także dowiadywać się o przewidywanych promocjach. Dzięki temu nie trzeba poświęcać czasu na przeglądanie witryny internetowej, gdyż sklep sam poinformuje o tym, co dla klienta najważniejsze. Oprócz newsletterów, przydatne będzie także polubienie profilu firmy na Facebooku. Przedsiębiorstwa wykorzystują media społecznościowe do zbudowania więzi z konsumentami, dlatego pojawiają się specjalne konkursy czy też obniżki przygotowane tylko dla użytkowników portalu. Warto więc trzymać sklep blisko siebie, a nie pozwoli to na ominięcie najważniejszych propozycji.

Kategorie: Poradnik
Tagi: Orange, oszczędzanie, kody rabatowe

Obserwuj nas

Więcej wpisów z bloga

Kolorówka tańsza o 55% - Czy niedługo pojawi się znana promocja w Rossmannie?
Polecamy
01.10
2018
1209

Kolorówka tańsza o 55% - Czy niedługo pojawi się znana promocja w Rossmannie?

Już niebawem wszystkie kobiety dbające o piękny i niepowtarzalny wygląd będą mogły zakupić ulubione kosmetyki w niebywale niskiej cenie. Otóż sieć sklepów Rossmann, po raz kolejny szykuje się do kultowej promocji kosmetyków.

Czytaj więcej »
W głowie Julii tkwi śmiertelny guz. Uratujmy jej życie!
Polecamy
28.09
2018
1209

W głowie Julii tkwi śmiertelny guz. Uratujmy jej życie!

Julia ma zdiagnozowany złośliwy nowotwór, trwa walka o jej życie...

Czytaj więcej »

Zobacz wszystkie