Blog - Najnowsze informacje o promocjach


18.08
2015
1209

Dorota Wellman w reklamie Lidla

Dorota Wellman w reklamie Lidla

Niedawno Lidl zakończył współpracę z kucharzami Karolem Okrasą oraz Pascalem Brodnickim. Przez trzy lata mieliśmy okazję obserwować w telewizji poczynania rywalizujących ze sobą i przekomarzających się kucharzy. Obaj bohaterowie wystąpili łącznie w około 120 spotach Lidla, a tydzień temu oficjalnie zakończyli współpracę z tą siecią.

Lidl w ciągu trzech lat wydał na swoją promocję ponad 1 mld zł, co w znacznym stopniu mu się opłaciło. Reklamy z udziałem obu kucharzy przyniosły duży sukces wśród społeczeństwa i były chętnie oglądane. (więcej o zakończeniu współpracy z Okrasą i Brodnickim na naszym blogu: http://www.promocyjni.pl/blog/zobacz/7249-lidl-zegna-sie-z-pascalem-i-okrasa)

 

W nowych reklamach sklepów Lidl zobaczymy nową bohaterkę, którą będzie Dorota Wellman. Mieliśmy okazję ją poznać przede wszystkim w telewizji śniadaniowej, w programie „Dzień dobry TVN”, w którym pełni rolę prezenterki. Wellman zastąpi kucharzy Karola Okrasę oraz Pascala Brodnickiego. W reklamie będzie przedstawiona w fartuchu kucharskim podczas przygotowywania jedzenia. Hasłem, które przewodniczy reklamie jest: „Czy Dorota będzie szefem kuchni?”. Całości towarzyszy informacja, że szczegóły zostaną ujawnione już niedługo, bo 3 września.

 

W spocie, który jest obecnie emitowany w telewizji oraz Internecie, ukazane jest jak Dorota Wellman próbuje piec ciasta oraz gotować różnorodne dania – niestety z marnym skutkiem. Tym razem eksperci od reklam Lidla postawili na: sympatię, zwyczajność i humor. Z nieoficjalnych źródeł wiadomo, że Karol Okrasa pozostanie w reklamach Lidla i będzie uczył Dorotę Wellman gotować. O pojawieniu się kolejnego bohatera w reklamie Lidla wskazują ostatnie ujęcia obecnego spotu, gdzie Wellman dzwoni do znajomej osoby z prośbą o pomoc w kuchni.

 

Jak dalej potoczy się współpraca Wellman z Lidlem i czy odniesie sukces tak jak spoty z udziałem Brodnickiego i Okrasy, a może będzie niewypałem – dowiemy się już niedługo obserwując nowe spoty reklamowe Lidla. W poprzedniej kampanii postawiono na osoby, które znają się na gotowaniu, natomiast teraz sieć chce ukazać kogoś, kto nie ma o tym pojęcia, a jednak dobrze się bawi w trakcie sporządzania nowych dań.

Kategorie: Poradnik
Tagi: Lidl, okrasa, pascal, reklama, wellman

Obserwuj nas

Więcej wpisów z bloga

10 pomysłów na prezent, które rozbudzą kreatywność Twojego dziecka
Poradnik
27.11
2018
1209

10 pomysłów na prezent, które rozbudzą kreatywność Twojego dziecka

Nieustanny rozwój społeczeństwa powoduje, że rozpadowi ulegają wszelkie stereotypy dotyczące wychowania dziecka. Niegdyś, dla rodzica dziecięca wyobraźnia miała drugorzędne znaczenie. Dzisiaj zgodnie stwierdzamy, że wyobraźnia stanowi integralną część naszego życia, a zadaniem dorosłych jest stymulowanie jej od najmłodszych lat...

Czytaj więcej »
Promocyjni

Promocyjni

Black Friday 2018 [LISTA SKLEPÓW]
Polecamy
23.11
2018
1209

Black Friday 2018 [LISTA SKLEPÓW]

Jesień to czas kiedy wielu klientów zaczyna poszukiwać korzystnych promocji i rabatów na różnorodne produkty. Z roku na rok coraz większą popularnością cieszy się akcja Black Friday. W tym roku szalony piątek przypada na 23 listopada. Tego dnia z pewnością warto wybrać się na udane zakupy.

Czytaj więcej »

Zobacz wszystkie