Blog - Najnowsze informacje o promocjach



26.03
2013
1209

Nowa kampania reklamowa H&M!

Nowa kampania reklamowa H&M!

Marka odzieżowa H&M przygotowała dla was kolejną niespodziankę. Wkrótce będziecie mogli podziwiać głos i kształty jednej z światowych i najbardziej pożądanych piosenkarek w najnowszej kampanii reklamowej.

Letnia kolekcja trafia do prasy i telewizji pod hasłem „Beyonce as Mrs. Carter in H&M”. Po gwiazdach takich jak Lana Del Rey, Anja Rubik, przyszedł czas na silną, uwodzicielską, niezależna i zmysłową Beyoncé!

H&M w Polsce

Pierwszy sklep H&M w Polsce otwarto w 2003 roku w Warszawie w centrum handlowym Wola Park. H&M jest jedną z większych firm odzieżowych. Prowadzi około 2300 sklepów w całej Europie, Ameryce Północnej, Azji i Afryce. Dla H&M kolekcje tworzyli m.in. Madonna, Kylie Minouge, Sonia Rykiel czy też Lanvin. W 2007 roku H&M stworzył drugą markę COS (Collection os Style) dla bardziej zamożnych i wymagających klientów.

Nowa twarz H&M

Twarzą letniej kampanii reklamowej H&M została Beyoncé. Gwiazda pojawi się layoutach prasowych i spotach telewizyjnych od 2 maja. Reklamy będą nawiązywać do uczuć kobiet, które będą symbolizować cztery żywioły: wodę, ogień, wiatr i ziemię. Dyrektor kreatywny sklepu H&M Donald Schneider przekonuje, że kampania będzie miała napięcie, szyk oraz rajski charakter.

Bajkową i malowniczą sesję zdjęciową zrealizowano w Nassau na wyspach Bahama. Zdjęcia, które będziemy mogli podziwiać w najbliższym czasie, zostały wykonane przez Inez van Lamsweerdei Vinoodh Matadin, natomiast spot telewizyjny wyreżyserował Jonas Akerlund.

Beyoncé zaprezentuje przede wszystkim kostiumy kąpielowe i stoje plażowe- sukienki, szorty, chustki. Piosenkarka miała wpływ na projektowanie ubrań. Stroje stanowią  odzwierciedlenie jej własnego i unikalnego stylu. Sama gwiazda jest zachwycona całym przedsięwzięciem.

Nazwa  akcji nawiązuje do najnowszej trasy koncertowej piosenkarki Mrs. Cartes Show World Tour, która rozpoczyna się 15 kwietnia. W spocie telewizyjnym, zostanie wykorzystana nowa piosenka wokalistki „Standing On The Sun”, która zostanie przedstawiona szerszej publiczności dopiero w maju.

Kampania potrwa przez 2 tygodnie. Będzie prowadzona we wszystkich sklepach H&M. Sklepy H&M można odwiedzić w Polsce w takich galeriach jak CH Arkadia, CH RedutaArkady Wrocławskie, Galeria Malta, Klif czy Galeria Krakowska Chcesz być na bieżąco z najnowszymi informacjami z świata reklamy i promocji? Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera. Zdjęcie pochodzi z oficjalnej strony H&M  http://www.hm.com/pl/

Kategorie: Poradnik
Tagi: moda, odzież, promocja, zakupy

Obserwuj nas

Komentarze


comments powered byDisqus

Więcej wpisów z bloga

Zimowa odzież dla dzieci i młodzieży w Lidlu!
Porównania
16.10
2017
1209

Zimowa odzież dla dzieci i młodzieży w Lidlu!

Do zimy jeszcze daleko, ale już teraz warto pomyśleć o kurtce na tą porę roku dla swojego dziecka. W najnowszej ofercie Lidla znajdziemy wyjątkową ofertę z odzieżą na zimę, która jest jakościowa i komfortowa. Będziemy mogli ją kupić w promocyjnej cenie! Co jeszcze czeka na nas w dyskoncie? Sprawdź i dowiedz się więcej!

Czytaj więcej »
Halloweenowa impreza - jak ją zorganizować?
Poradnik
13.10
2017
1209

Halloweenowa impreza - jak ją zorganizować?

Impreza halloweenowa jest bardzo łatwa do przygotowania. Dzięki szerokiemu rozumieniu tego święta można zaszaleć. Własny dom możemy udekorować w straszny sposób.

Czytaj więcej »
Znany polski kabaret promuje Biedronkę
Porównania
13.10
2017
1209

Znany polski kabaret promuje Biedronkę

Od 12 października w sklepach Biedronki w całej Polsce klienci znajdą ponad 190 produktów z kuchni polskiej. W dyskontach można kupić między innymi: mięsa i wędliny, ryby oraz nabiał z różnych regionów naszego kraju! Rozpoczęła się też ogólnopolska promocja marketingowa – „Biedronka smakuje domem”, mająca na celu przekonać wszystkich do najnowszego asortymentu. Bierze w niej udział również znany kabaret Mumio, który występuje w humorystycznych spotach reklamowych.

Czytaj więcej »

Zobacz wszystkie