Gazetki Toys“R“Us

(3.8)
liczba ocen: 135

Gazetki promocyjne Toys“R“Us

Gazetki archiwalne


Przeglądaj podobne gazetki

Więcej o Toys“R“Us

Toys"R"Us to międzynarodowy dystrybutor artykułów dla dzieci, z naciskiem na kreatywne zabawki niezbędne do prawidłowego rozwoju dziecka. Firma posiada 1600 sklepów w 36 krajach, zatrudnia około 70 tysięcy pracowników, a każda z ich powierzchni handlowych to średnio 2 tysiące metrów kwadratowych. Największy punkt sprzedaży znajduje się na Times Square i ma 12 tysięcy metrów kwadratowych. Korzenie firmy sięgają 1948 roku, w którym powstało Chlidren’s Bargain Town, przechrzczone na Toys”R”Us dziesięć lat później. Maskotką marki używaną od początku w kampaniach reklamowych był doktor Żyrafa stopniowo przekształcający się w Żyrafę o imieniu Goeffrey, którego wizerunek był co kilka lat modyfikowany. W 1978 roku Toys”R”Us rozpoczęło ekspansję narodową, stąd placówki firmy zaistniały w New Jersey, Brooklynie, Nowym Yorku i Kanadzie. W 1996 roku uruchomiono odnogę sklepu – Babies”R”Us, zaś dwa lata później powołano do istnienia pierwszy sklep internetowy sieci. Rok 2011 przyniósł otwarcie pierwszej siedziby Toys”R”Us w Polsce, w Warszawie, jednak firma nie poprzestała na jednej lokalizacji i już wkrótce wybudowała swoje sklepy w Rzeszowie, Gdańsku, Poznaniu, Lublinie, Szczecinie i Krakowie. Główną troską i priorytetem firmy jest dobro dzieci, które od lat stanowi motor jej działań. Toys”R”Us udzielają się charytatywnie i chlubią się korporacyjną odpowiedzialnością społeczną. Bardzo duży nacisk kładą na przestrzeganie zasad wewnętrznych, ściśle przestrzegają etyki pracy, toteż pośród pracowników panuje zaufanie i szacunek. Dzięki temu są oni bardziej zaangażowani w pracę. Także wobec swoich udziałowców wykazują się uczciwością w przedstawianiu wiarygodnych wyników. Każda wizyta w Toys”R”Us może być doskonałą zabawą dla całej rodziny, z naciskiem na najmłodszych. Siedziby Toys”R”Us są bardzo przyjazne dla dzieci, gwarantują stałą dostępność do zróżnicowanych towarów. Przyjazna obsługa oraz programy lojalnościowe sprawiają, że klienci z chęcią wracają do sklepów sieci. Sieć regularnie udziela promocji na niektóre ze swoich ekskluzywnych produktów słynących z dobrej jakości.

Komentarze


comments powered by Disqus