Sephora – Katowice

(4.0)
liczba ocen: 53

Sklepy Sephora w różnych miastach

Wszystkie Sklepy Sephora w różnych miastach

Zobacz Sklepy Sephora w całej Polsce »

Gazetki promocyjne Sephora

Więcej o Sephora

Sephora jest jedną z największych sieci perfumerii na całym Świecie. Nazwa sieci pochodzi od greckiego słowa „sephos”, które oznacza „piękno”. Sefora to również imię niezwykle urodziwej żony biblijnego Mojżesza. Pierwszy sklep otwarto na paryskich Champs-Élysées już w 1969 roku. Od tej pory Sephora nieustannie zwiększa swój zasięg – obecnie dysponuje 500 sklepami na różnych kontynentach, z czego aż 93 zlokalizowane są w Polsce. Więcej perfumerii znajduje się tylko we Francji (256) i we Włoszech (100). Pierwsza polska Sephora pojawiła się w bydgoskim centrum handlowym King Cross Géant. Obecnie perfumeria zaczyna podbijać rynki kosmetyczne w Azji i Australii. Od 1997 roku jest częścią luksusowego, globalnego koncernu Louis Vuitton Moët Hennessy. W czym tkwi sekret sukcesu perfumerii Sephora? Przede wszystkim posiadają różnorodny asortyment. Znajdziemy w nim dosłownie wszystko, co związane jest z pielęgnacją, urodą i makijażem. Sephora oferuje bardzo bogaty wybór produktów do stylizacji i pielęgnacji włosów, balsamów do ciała, kremów, maseczek do twarzy, peelingów, kosmetyków do paznokci i makijażu oraz oczywiście perfum. Asortyment obejmuje łącznie 186 marek, kilkadziesiąt z nich Sephora dystrybuuje na wyłączność. Poza tym dysponuje własnymi, świetnie sprzedającymi się liniami kosmetyków do makijażu, pielęgnacji oraz kąpieli. Również akcesoria kosmetyczne marki Sephora, takie jak przyrządy do manicure, płatki kosmetyczne, szczotki do włosów i tym podobne, cieszą się bardzo przychylną opinią miłośniczek pielęgnacji. Istotnym elementem działalności sieci kosmetycznej jest przychylne podejście do klienta. Prężnie działający Klub Sephora jest dostępny dla każdego klienta perfumerii i oferuje regularne, promocje. Parę razy w roku klienci posiadający kartę Klubu otrzymują specjalne rabaty o wysokości 20% na cały asortyment perfumerii lub na wybrane działy (np. makijaż czy zapachy). Jak dostać się do Klubu? Przy pierwszych zakupach otrzymujemy kartę białą – „wstępną”. Po dokonaniu czterech transakcji lub uzbieraniu odpowiedniej liczby punktów uzyskujemy kartę czarną – to właśnie ona jest źródłem wszystkich promocji i korzyści. Poza wspomnianym rabatem 20% podczas tzw. Dni VIP, po każdych czterech transakcjach uzyskujemy 10% zniżki na kolejne zakupy. Ponadto otrzymujemy zaproszenia na konsultacje kosmetyczne i spotkania z profesjonalistami, a o wszystkich promocjach jesteśmy informowani SMS-em, możemy mieć więc pewność, że żadna okazja nas nie ominie. Dla najbardziej oddanych klientów dostępna jest karta złota – jej właściciele jako pierwsi dowiadują się o premierach nowych marek, otrzymują w prezencie darmowe lekcje makijażu i mogą liczyć na indywidualną obsługę na podstawie historii swoich zakupów. Poza tymi wszystkimi korzyściami, Sephora prowadzi również wiele akcji promocyjnych w Internecie. Sprawnie działający sklep online to kopalnia okazji, które nie zawsze obowiązują w sklepach stacjonarnych. Warto zatem śledzić najnowsze doniesienia o specjalnych ofertach pojawiające się na stronie Promocyjni.pl. Piękno wcale nie musi kosztować fortuny! Sephora angażuje się również w edukację profesjonalnych makijażystów, którzy są zatrudniani w perfumeriach. W ramach tzw. Sephora University mają możliwość szkolenia na warsztatach z najlepszymi wizażystami na świecie i nieustannego doskonalenia swoich umiejętności. Dzięki temu podczas zakupów możemy liczyć na profesjonalne wskazówki i porady w doborze kosmetyków.

Komentarze


comments powered by Disqus