Coccodrillo – Środa Wielkopolska

(3.5)
liczba ocen: 28

Sklepy Coccodrillo w różnych miastach

Wszystkie Sklepy Coccodrillo w różnych miastach

Zobacz Sklepy Coccodrillo w całej Polsce »

Gazetki promocyjne Coccodrillo

Więcej o Coccodrillo

Coccodrillo jest polską marką odzieży powstałą w 2002 roku poprzez połączenie dwóch firm – Remi, której właścicielem był Tomasz Przybyła oraz Marko – własności Marka Dworczaka. Jej właścicielem jest obecnie firma CDRL. Siedziba Coccodrillo znajduje się w województwie wielkopolskim, w Pianowie koło Kościana. Sieć posiada około 150 sklepów opierających się głównie o franczyzę i zajmuje się projektowaniem, produkcją i dystrybucją odzieży niemowlęcej oraz dziecięcej dla dzieci do 14 lat. W ofercie znajdziemy ubranka na co dzień, ale także odzież o charakterze eleganckim lub sportowym. Najwyższą wagę projektanci przykładają do funkcjonalności i jakości własnych produktów. Pracownicy Coccodrillo ciężko pracują przez cały rok, gdyż sieć wypuszcza dwie sezonowe oferty: kolekcję wiosenno-letnią i jesienno-zimową. W 2010 roku sieć otworzyła sklep internetowy www.coccodrillo.pl. Sprzedaż online rozwija się stale zarówno w Polsce, jak i Czechach oraz w Niemczech. Firma ta posiada 35 sklepów zagranicznych z charakterystycznym wizerunkiem zielonego krokodylka i współpracuje z partnerami pochodzącymi spoza Polski takimi jak: Austria, Arabia Saudyjska, Czechy, Bułgaria, Estonia, Egipt, Islandia, Irlandia, Łotwa, Litwa, Niemcy, Mołdawia, Rumunia, Rosja, Nowa Zelandia, Ukraina, Węgry, Słowacja, Mongolia, Szwajcaria czy Szwecja. Wszelkie starania marki Coccodrillo zostały kilkakrotnie docenione. W 2007 roku Emitent zajął pierwsze miejsce w kategorii bielizna w konkursie „Super Produkt 2007”. Asortyment ten uzyskał także certyfikat przyznawany przez Instytut Włókiennictwa za bezpieczeństwo. W roku 2002, 2010 i 2012 firma otrzymała miano „Hit - Mamo to ja” oraz tytuł „Najlepszy dla dziecka 2012”. Od roku 2005 Emitent regularnie otrzymuje prestiżowy tytuł Gazeli Biznesu. Coccodrillo reprezentuje także szeroki wachlarz wartości, którymi się kieruje. Należą do nich: sprawne zarządzanie, doskonała znajomość rynku, dobre kontakty z partnerami, świetna obsługa klienta, dobre lokalizacje sklepów, wysoka jakość produktów, przejrzystość, jasna wizja przyszłości, kompleksowe podejście i przede wszystkim podejście do zakupów – dla klientów mają być one przyjemnością.

Komentarze


comments powered by Disqus