Intermarche Super – Tomaszów Lubelski

(3.93)
liczba ocen: 89

Wszystkie Sklepy Intermarche Super w różnych miastach

Gazetki promocyjne Intermarche Super

Więcej o Intermarche Super

Intermarché to francuska sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych prowadzona przez niezależnych przedsiębiorców – Muszkieterów (Grupa Muszkieterów. Intermache posiada swoje sklepy w dziewięciu krajach europejskich, między innymi w Polsce. Na polskim rynku Intermarche obecne są od 1997 roku. Pierwszy sklep został otwarty w Zielonej Górze. Od tamtej pory powstały 202 placówki, które znajdują się w głównie w małych i średnich miastach, a w planach jest powstanie kolejnych sklepów. Sklepy Intermarche możemy podzielić na dwie kategorie ze względu na powierzchnię. Pierwsza grupa to sklepy Intermarché Contact czyli supermarkety o powierzchni do 749 metrów kwadratowych, posiadające w swojej ofercie około 12 000 artykułów. Druga grupa to sklepy Intermarché Super powyżej 750 metrów kwadratowych o asortymencie składającym się z 15000 artykułów. Pierwszy francuski sklep powstał w 1969 roku pod marką EX Offices de distribution. Jednak już w 1972 roku marka zmieniła nazwę na Intermarché i od tamtej pory istnieje pod tą nazwą. Od powstania pierwszego francuskiego sklepu do powstania pierwszego polskiego sklepu minęło 25 lat. Do roku 2005 powstało sto kolejnych sklepów. Intermarche dba o to, by dostarczać klientom świeże produkty w najniższych cenach. Hasło reklamowe sieci brzmi „Tanio i Świeżo”. W ofercie sklepów znajdziemy bardzo cenione produkty wędliniarskie i mięso, owoce oraz warzywa, pieczywo, a także wiele innych artykułów codziennego użytku. Bogaty asortyment supermarketu uzupełniony jest szerokim wyborem artykułów chemii gospodarczej oraz środków higieny. Dodatkowo sieć sklepów oferuje szeroki wachlarz usług, między innymi bony towarowe czy paczki okazjonalne, które bardzo dobrze sprawdzają się jako prezenty. Ciekawą opcją sklepów jest możliwość płatności rachunków w sklepach, odbiór przesyłek z paczkomatów InPost czy możliwość doładowania telefonów komórkowych. Wszystkie działania i pomysły podjęte są na potrzeby zadowolenia i wygody klientów. Najnowsze oferty oraz aktualne promocje można znaleźć w gazetce promocyjnej, która wydawana jest przez sieć osobno dla każdego regionu. Gazetka Intermarche cieszy się zawsze dużą popularnością, ponieważ przedstawia wybór produktów sieci w najlepszych cenach. Z myślą o dodatkowym komforcie klientów Intermarche stworzyło Certyfikat Selection, którym oznaczane są produkty najwyższej jakości. Nad ich recepturą czuwa wyspecjalizowany zespół profesjonalistów, który dba o to by produkty spełniały wysokie standardy i odpowiadały indywidualnym potrzebom każdego z klientów. Taki sposób oznaczania produktów budzi większe zaufanie klientów do marki. Działalność supermarketów została poszerzona o stacje paliw pod marką Intermarché. Obecnie jest ich już ponad 1700. W Polsce funkcjonują od 2002 roku i od tamtej pory zostało uruchomionych blisko 50 stacji oferujących wysokiej jakości paliwa w niskich cenach. Paliwa kontrolowane są przez niezależne, zewnętrzne laboratorium i włączone do programu „Paliwa BAQ” . Bliskość supermarketów Intermarché sprawia, że tankowanie na stacjach Intermarche jest wygodne i pozwala zaoszczędzić cenny czas. Ogromnym atutem sieci Intermarche jest zaangażowanie w działania charytatywne. Od 2001 roku przed Świętami Bożego Narodzenia sieć organizuje Konwój Muszkieterów, którego zadaniem jest pomoc potrzebującym osobom. Dzięki corocznej akcji pomoc trafiła już do domów dziecka, ośrodków pomocy społecznej, parafii, punktów Caritasu i PCK oraz wielu innych placówek. Poza działaniami charytatywnymi organizowane są akcje dla zdrowia. Wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem zbiórki krwi. Mobilne punkty poboru krwi odwiedzają parkingi przed sklepami Intermaché i Bricomarché. Zbiórka krwi obejmuje 149 miast a dodatkowo w niektórych miejscowościach przeprowadzane są kampanie edukacyjne promujące ideę honorowego krwiodawstwa. Kolejną misją jest upowszechnianie profilaktycznych badań mammograficznych. Już kilka razy udało się zorganizować akcję "Muszkieterowie dla Polek", w ramach której na parkingi przy sklepach Intermarché i Bricomarché przyjeżdża specjalny Mammobus. Sieć Intermarche angażuje się także w budowę placów zabaw dla dzieci w miastach, gdzie powstały supermarkety. Fundacja Muszkieterów wraz z samorządami lokalnymi ufundowała już ponad sto placów zabaw.

Komentarze


comments powered by Disqus