MarcPol – Grodzisk Mazowiecki

(3.92)
liczba ocen: 59

Gazetki promocyjne MarcPol

Więcej o MarcPol

MarcPol to polska sieć supermarketów istniejąca od 1988 roku, na której czele stoi prezes – Marek Mikuśkiewicz. Logo firmy i hasło firmy, które zamyka się w słowach „Popieraj swoje” towarzyszą firmie od samego początku jej istnienia. Misja MarcPolu to osiągnięcie statusu najlepszej polskiej sieci handlowej. Za swoje podstawowe cele uznaje ciągłe doskonalenie asortymentu, zagwarantowanie klientom najwyższej jakości produktów i obsługi, dostawcom – rozwoju i współpracy w oparciu o lojalność i rzetelność. Zależy im na stworzeniu pracownikom możliwości awansu i rozwoju zarówno poprzez różnego rodzaju szkolenia, jak i wysoki poziom zarządzania w oparciu o wzajemne zrozumienie wspólnych celów i szacunek. Na stan obecny w skład sieci wchodzi około 60 sklepów zlokalizowanych głównie na terenie województwa mazowieckiego, a do 2016 roku zaplanowano 17 kolejnych otwarć. Nie bez znaczenia jest także działalność społeczna firmy. Od samego początku działalności MarcPol wspiera polską kulturę, edukację, organizacje charytatywne i sport. Sieć koncentruje się zwłaszcza na pomocy związanej z aktywnościami dzieci. Pierwszy okres działalności sieci MarcPol przypada na lata 1988-1991, kiedy to sieć skupiała się głównie na handlu hurtowym, a drugim aspektem jej działalności był handel detaliczny ekskluzywną odzieżą w warszawskim centrum. Jest pierwszą firmą działającą w Europie Wschodniej, która otrzymała uprawnienia do dystrybucji „Lacoste” – renomowanych francuskich towarów. Ponadto importuje i dystrybuuje eleganckie ubiory firm „Chabal”, „Dressler” oraz „Betty Barclay”. Otwarciem pierwszego warszawskiego, prywatnego sklepu dewizowo-złotowego z możliwością wymiany walut przy ulicy Marszałkowskiej zaczyna konkurować z takimi markami jak „Baltona” i powszechnie znany wszystkim „Pewex”. MarcPol prowadzi działalność hurtową i detaliczną w Polsce oraz poza jej granicami. Posiada własne biuro handlu zagranicznego w Warszawie prowadzące import artykułów spożywczych i przemysłowych. Współpracuje z kontrahentami z Anglii, Bułgarii, Niemiec, Francji, Rosji, Indii i USA. Funkcjonuje w Polsce biuro handlu krajowego, które pozwala na powstanie nowych sklepów spożywczych oraz dużych placówek – Supersklepów MarcPol. W roku 1991 firma tworzy dużą sieć handlową. Posiada sieć hurtowni m. in. w Białymstoku, Częstochowie i Kielcach. W tym czasie Marcpol osiąga wzrost sprzedaży w wysokości 660% w stosunku do roku poprzedniego. W latach dziewięćdziesiątych MarcPol plasuje się w pierwszej trójce najlepiej prosperujących firm handlowych, opartych na polskim kapitale. W roku 1995 firma osiąga obroty w wysokości 480 miliardów starych złotych i z roku na rok odnotowuje wzrost przychodów. Obecnie MarcPol jest największą polską siecią handlową zbudowaną w całości na polskim kapitale. W jej skład wchodzą duże centra handlowe o powierzchni ponad 4000 metrów kwadratowych, supermarkety i mniejsze sklepy, w których codzienne zakupy robią stali klienci. Wszystkie te starania zostają docenione. W roku 2010 MarcPol otrzymał Nagrodę „Firma Dwudziestolecia 1990-2010 ” za zbudowanie pierwszej sieci handlowej i wieloletnie osiągnięcia gospodarcze. W ofercie sieci znajdziemy bardzo cenione przez klientów produkty wędliniarskie i mięso, owoce i warzywa, pieczywo oraz wiele innych artykułów spożywczych. Asortyment sieci MarcPol uzupełnia szeroki wybór artykułów chemii gospodarczej, a także środków higieny. Na klientów oprócz bardzo atrakcyjnych cen czekają również liczne promocje, dzięki którym zakupy będą jeszcze tańsze.

Komentarze


comments powered by Disqus