Gazetki Dayli

(4.12)
liczba ocen: 75

Gazetki promocyjne Dayli

Gazetki archiwalne

Gazetka promocyjna Dayli - Setki nowości!

Gazetka Dayli - Setki nowości! Gazetka wygasła 21-09-2014

Gazetka promocyjna Dayli - Setki nowości!

Gazetka Dayli - Setki nowości! Gazetka wygasła 07-09-2014

Gazetka promocyjna Dayli - Setki Nowości!

Gazetka Dayli - Setki Nowości! Gazetka wygasła 24-08-2014

Kupony i kody promocyjne

Przeglądaj podobne gazetki

Więcej o Dayli

Dayli to niemiecka sieć drogerii. Marka powstała 1 sierpnia 2012 w wyniku przejęcia przez Tap09 Beteiligungs GmbH grupy Anton Schlecker GmbH razem z oddziałami lokalnymi. Prawie natychmiast po fuzji zapadła decyzja o pojawieniu się sieci w Polsce. Razem z Hygienika S.A., która od 2013 roku jest posiadaczem 50% pakietu udziałów w spółce, rozpoczęto wdrażanie wspólnego projektu Dayli sp. z o. o. (obecnie Dayli Polska sp. z o. o.). Rozwój sieci doprowadził do otwarcia w Polsce 170 sklepów, a ich liczba cały czas rośnie. Główny magazyn Dayli mieści się w Piotrkowie Trybunalskim. Do 2016 roku marka chce otworzyć 250 placówkę. Drogerie znajdują się w dużych miastach i w mniejszych miejscowościach, przy dużych ulicach, choć niektóre z nich ulokowane są na małych osiedlach. Ideą przewodnią Dayli jest stworzenie miejsca, do którego klient może wpaść po zakupy przy okazji, chociażby po pracy. Sieć ma ambicje, aby zostać alternatywą dla wielobranżowych sklepów wielkopowierzchniowych. Wyróżnikiem Dayli jest posiadanie w swojej ofercie oprócz kosmetyków i środków czystości także gamę artykułów spożywczych oraz usług towarzyszących, z których można skorzystać. Punkty sieci Dayli to połączenie poczty, kiosku z prasą oraz punktu Lotto, gdzie możemy dodatkowo doładować konto. Kupowanie w Dayli nie tylko oznacza oszczędność pieniędzy (ze względu na atrakcyjne ceny), ale i czasu. Kolejnym elementem tego typu polityki są dni otwarcia – do Dayli można zajrzeć siedem dni w tygodniu. W niedzielę zaś na klientów czekają specjalne promocje. Obecnie Dayli jest w trakcie kampanii świadomościowej i wizerunkowej w prasie, radiu, telewizji oraz w outdoorze. Twarzami kampanii są siostry Radwańskie – Agnieszka i Urszula – które zostały także ambasadorkami marki. Aby klienci Dayli byli na bieżąco z asortymentem, nowościami i promocjami w drogerii, sieć wydaje gazetkę promocyjną. Jest ona dostępna w placówkach, w formie online na stronie a także, dzięki dystrybucji w całej Polsce, w domach.

Komentarze


comments powered by Disqus