Netto – Zabrze

(3.84)
liczba ocen: 231

Sklepy Netto w różnych miastach

Wszystkie Sklepy Netto w różnych miastach

Zobacz Sklepy Netto w całej Polsce »

Gazetki promocyjne Netto

Więcej o Netto

Netto to sieć osiedlowych, samoobsługowych sklepów spożywczych oferujących łatwy dostęp do produktów pierwszej potrzeby po niskich cenach. Sieć Netto stanowi część Dansk Supermarked A/S posiadającej 435 sklepów w Danii. Pierwszy sklep w Polsce otworzono w sierpniu 1995 roku w Szczecinie, a obecnie sieć liczy ich 323. Netto rozwija się aktualnie na terenie Polski północno-zachodniej w regionach od Szczecina do Gdańska i w rejonach Bydgoszczy, Poznania, Zielonej Góry. Wszystkie sklepy oferują identyczny asortyment czyli około 1000 pozycji w stałej ofercie wzbogaconej ofertami specjalnymi. Są to głównie produkty spożywcze i przemysłowe. Netto wydaje okolicznościowe gazetki i katalogi promocyjne promujące daną grupę asortymentu. Gazetka Netto cieszy się popularnością, bowiem prezentuje wybór produktów w atrakcyjnych cenach. Każda taka gazetka promocyjna wydawana jest w powtarzalnych cyklach, zapewniając klientom stały dostęp do korzystnych ofert cenowych. Prawie dwudziestoletnia historia sklepu bogata jest w różnorakie osiągnięcia, których nie można pominąć. W 2004 roku Ambasada Królestwa Danii nadała sieci w Polsce prestiżowe wyróżnienie "Succes Story of the Year", które to sieć Netto otrzymała za sukcesy na polskim rynku. W tym czasie sieć posiadała już 80 sklepów spożywczych. W 2010 roku zostało odznaczone Diamentami Forbsa. Zajęło I miejsce w kategorii firm posiadających przychód powyżej 250 milionów złotych w województwie zachodniopomorskim. W 2011 roku Netto zostało najlepszą siecią dyskontową w Polsce. W marcu 2012 roku dyrektor sieci odebrał nagrodę Retailer of the Year 2011. Wybrany przez dostawców". W marcu 2012 sieć otrzymała nominację do Nagrody Gospodarczej Stowarzyszenia Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego za rok 2011 w kategorii Lokomotywa Przedsiębiorczości. W 2013 Netto było już w posiadaniu dwóch nagród Retailer of the Year. Za rok 2012 otrzymali nagrodę w kategorii najlepsza sieć handlowa w Polsce. W 2013 roku Netto Sp. z o.o. zostało firmą "Równo-Ważną", który to termin określa dbałość o równouprawnienie w miejscu pracy. Telewizja Polska zorganizowała plebiscyt, w którym Netto zostało wybrane jako wzorowa firma godna naśladowania. Zostało pokazane specjalnie nakręconym na tę okazję filmie wyświetlanym na antenie TVP Info. Nie bez powodu sieć zbiera te laury, gdyż faktycznie dba o swoich pracowników. W styczniu 2009 roku Netto zorganizowało I edycję konkursu firmowego "Netto z Pasją" na najciekawsze hobby pracowników Netto, II edycja odbyła się w wakacje 2011 roku. Dyskonty te działają również na rzecz społeczeństwa. W maju 2010 roku dyskont wystartował z pierwszą tego typu inicjatywą - kampanią profilaktyki zdrowotnej "Zatrzymać cukrzycę", wspierającą osoby chore na cukrzycę. W akcji Nettoaktywni promowali zdrowy tryb życia: aktywność fizyczną, racjonalne odżywianie. Netto posiada swoje wartości, które stara się realizować za wszelką cenę. Przede wszystkim oferuje swoim klientom wyjątkowy asortyment. Każdy ma prawo do reklamacji swojego towaru, a pracownicy wychodzą z założenia, że klient ma zawsze rację. Pracownikom przysługuje pakiet szkoleń i rozwój na każdym poziomie zatrudnienia. Są oni zgrani i każdy znajdzie tam dla siebie przestrzeń. Netto stawia sobie wysokie cele i nastawiona jest na osiąganie ich. Motto sieci brzmi: ”Skutecznie stawiamy czoła konkurencji”. Nie można przejść obok Scottiego, uroczej maskotki dyskontów, który jest rodowodowym szkockim terierem. Odzwierciedla on kolejną maksymę sieci „Więcej za mniej”. Klienci podczas otwarć nowych sklepów mogą sobie zrobić zdjęcie z wielkim, futrzanym Scottiem, który wita ich życzliwie.

Komentarze


comments powered by Disqus