Powrót do serwisu

ABC – Libiąż

(4.05)
liczba ocen: 149

Sklepy ABC w różnych miastach

Wszystkie Sklepy ABC w różnych miastach

Zobacz Sklepy ABC w całej Polsce »

Gazetki promocyjne ABC

Więcej o ABC

Sklepy ABC istnieją na rynku polskim od wielu lat. Jest to marka doskonale znana i choć jej placówki to minimarkety, cieszą się uznaniem i popularnością wśród klientów. W posiadaniu sieci znajduje się już ponad 6.000 sklepów, a ta liczba wciąż rośnie. Głoszą hasło „Po sąsiedzku!”, gdyż odzwierciedla ono zakres ich działalności. Ich siedziby to niewielkie sklepy z niezbędnymi produktami użytku codziennego, które każdy z nas chciałby mieć na wyciągnięcie ręki. Sieć ABC jest siecią franczyzową, co oznacza, że każdy podmiot prawny może zostać franczyzobiorcą czyli właścicielem tzw. sklepu detalicznego. Na mocy współpracy franczyzowej, członkowie sieci sprzedają pod szyldem sklepów ABC i zaopatrują się we wskazanych hurtowniach dyskontowych, tzw. cash and carry, należących do grupy Eurocash S.A. Spółka ta jest liderem na rynku dystrybucji w Polsce. W jej skład wchodzi nie tylko ABC, ale również inne sieci franczyzowe, chociażby Groszek, Lewiatan czy Delikatesy Centrum. W ramach modelu współpracy franczyzowej członkowie sieci otrzymują ponadto wiele udogodnień i korzyści. Uzyskują przede wszystkim rabaty na zakupy w hurtowniach Eurocash Cash&Carry, wsparcie marketingowe oraz organizacyjne. Organizowane są dla nich szkolenia i wsparcie w nowoczesnym zarządzaniu sklepem. Każdy sklep sam decyduje o asortymencie, który będzie sprzedawany, wybiera produkty, które chce udostępniać klientom i określa ich ceny sprzedaży. Tak przyjęta strategia opiera się na znajomości rynku. Głównym założeniem jest to, aby właściciel sklepu najlepiej znał potrzeby lokalnego rynku, wiedział czego potrzebują klienci, a więc w co ma inwestować, aby osiągnąć zyski. Od 2012 roku w sklepach ABC został wprowadzony koncept Mini Bistro, czyli niewielkie kąciki gastronomiczne pozwalające na szybki posiłek. Ta jest dostępna w ponad 750 sklepach. Wychodzą naprzeciw potrzebom klienta, chcąc zaspokoić oczekiwania konsumentów. No właśnie… A co z klientami? Na to, aby zaspokoić ich oczekiwania ABC ma skuteczne sposoby. Posiadają własną markę produktów oznaczaną jako Dobry Wybór. Jest to szeroka gama produktów spożywczych, chemii gospodarczej o bardzo dobrej jakości i atrakcyjnych cenach. „Patronką” tych produktów została Ewa Wachowicz. Jako ambasadorka tej marki korzysta z nich podczas swoich programów kulinarnych, rekomendując je odbiorcom. Ponadto dla pozyskania coraz większej rzeszy klientów Sieć ABC organizuje spotkania i eventy promocyjne – w tym etapie wykazuje się nie lada pomysłowością. Organizują konkursy kulinarne dla klientów, promocje z nagrodami, akcje tematyczne oraz gry, w których przewidziane są bony zniżkowe bądź nagrody rzeczowe. Owe działania marketingowe mają ogromny wpływ na zadowolenie klientów. Ich ofertę można śledzić za równo dzięki kolportażowi gazetki ABC, jak i dostępności jej wersji elektronicznej na stronie internetowej bądź stronach promocyjnych. etów