Real – Piotrków Trybunalski

(3.58)
liczba ocen: 246

Gazetki promocyjne Real

Więcej o Real

Real jest niemiecką siecią hipermarketów spożywczo-przemysłowych należącą do koncernu Metro Group. METRO Group to drugi co do wielkości w Europie i trzeci na świecie koncern handlowy zatrudniający 250 tysięcy pracowników. Poza granicami Niemiec funkcjonuje w Polsce, Rosji, Rumunii oraz w Turcji. W swoim rodowitym kraju marka ma ponad 340 placówek i jest największą siecią handlu detalicznego. W Turcji Real pojawił się w 1998 roku i na chwilę obecną ma 11 dobrze prosperujących sklepów. W Rosji sieć rozwija się najszybciej, ponieważ w ciągu jednego roku uruchomiono tam 10 hipermarketów. W Rumunii marka weszła na rynek w 2006 roku, natomiast dziś znajduje się tam już 14 sklepów sieci Real. W naszym kraju sieć swoją działalność rozpoczęła w listopadzie 1995 roku, a półtora roku później otworzyła w Szczecinie pierwszy hipermarket. Od tamtej pory do chwili obecnej powstało ponad 50 hipermarketów, gdzie pracuje obecnie 13,5 tys. osób. Sprzedaż pod szyldem sieci Real prowadzona jest w 39 miejscowościach oraz 14 województwach. W każdym z hipermarketów poza powierzchnią sklepu Real funkcjonują inne sklepy w pasażach. W ofercie Sieci dominują produkty krajowe, dzięki czemu firma wspiera lokalne rynki i promuje rodzimych producentów. Real nie zapomina przy tym o Klientach, różnicując asortyment w taki sposób, aby zaspokajać potrzeby wszystkich - markety proponują zarówno towary delikatesowe, jak i te z nieco niższych półek cenowych, wśród których znaczną rolę odgrywają marki własne: TIP, Watson i Alaska. Logo TIP, czyli „Tanie i Pewne” (niem. "Toll in Preis") można znaleźć w dziale spożywczym i drogeryjnym. Natomiast ALASKA to marka sprzętu AGD. Trzecia marka handlowa to Watson. Jej produkty znajdują się w dziale RTV. O największych ofertach cenowych można dowiedzieć się z firmowej gazetki. Gazetka Real przedstawia wybór produktów sieci w promocyjnych cenach. Każda taka gazetka promocyjna wydawana jest w regularnych cyklach, zapewniając klientom stały dostęp do atrakcyjnych ofert cenowych. W 2006 roku sieć hipermarketów Real przejęła placówki handlowe marki Geant. Klienci Reala mają teraz do swojej dyspozycji więcej marketów w całej Polsce oraz rozszerzony asortyment produktów i usług. Od 2008roku istnieje także Real Quality. Hasło promocyjne sieci Real brzmi: „Wielki wybór, Niskie ceny”. Real prowadzi również program bonusowy Payback, który pozwala klientom na gromadzenie punktów za pomocą specjalnej karty. Payback jest to program lojalnościowy, który rozpoczął działalność w Polsce 16 września 2009 roku. Uczestnicy programu mogą gromadzić punkty podczas codziennych zakupów zarówno w placówkach stacjonarnych jak i w Internecie. Ponadto można korzystać ze specjalnych zniżek, kuponów oraz ofert. Istnieje możliwość wymiany punktów na nagrody rzeczowe, bony zakupowe lub przekazania ich na cele charytatywne. Obecnie kart Payback używa ponad 10 milionów Polaków. Marka Real cieszy się w Polsce dużą popularnością, a oferta sieci hipermarketów oraz podejście do Klienta stoją na wysokim poziomie. Sieć hipermarketów jest zdobywcą wielu nagród, co świadczy o zadowoleniu klientów oraz dobrej jakości produktów. W 2006 roku Real zdobył nagrodę Laur Klienta 2006 za lubiane i polecane produkty. Złote godło „Laur Klienta 2006” w kategorii sklepów wielkopowierzchniowych to nagroda przyznana za popularność produktów i usług Real na polskim rynku. Badanie opinii Klientów i ranking prowadzony jest co roku przez Gazetę Prawną i Przegląd Gospodarczy. Laur Klienta wyróżnia firmy pozytywnie oceniane i najczęściej wybierane przez Konsumentów, a także rekomendowane przez nich innym osobom. W 2009 roku hipermarket dostał nagrodę w kategorii „Odkrycie Roku 2009” dla marki Real Quality .Tytuł Odkrycie Roku otrzymują produkty lub marki zakorzenione na rynku od niedawna, ale już cieszące się uznaniem klientów. Badania przeprowadzane były od stycznia do lipca 2009 za pomocą ankiet telefonicznych, elektronicznych, a także bezpośrednich. Hipermarket Real w Kielcach został wyróżniony tytułem „Market Roku 2011” w trzeciej edycji konkursu organizowanego przez branżowy magazyn „Wiadomości Handlowe”. Zaletą sklepu Real jest możliwość płacenia domowych rachunków przy okazji robienia zakupów. Przy kasie może uregulować należność za gaz, prąd, telefon czy telewizję. Dzięki temu kupujący oszczędza czas i pieniądze, ponieważ pobierane prowizje są o wiele niższe niż w placówkach Poczty Polskiej lub w bankach.

Komentarze


comments powered by Disqus